Időpontot elsődleges ONLINE tudtok foglalni.
Stúdiónk telefonszáma, amely bérlések alatt elérhető: +36 20 241-8519
email címünk: info@studiomadison.hu
A naptárunk legfrissebb verzióját az online foglalási rendszerben láthatjátok.
Ha csak egy termet bérelnél, azt közvetlenül a naptárba te magad is be tudod írni, kérünk mindig jelentkezz be.
Ha nyitvatartási időn kívül szeretnél bérelni, ezt is megteheted 20% felár ellenében. Mivel ezt nem tudod befoglalni a naptárban, kérlek keress minket elérhetőségeinken.
Minden foglalás csak írásos visszaigazolás esetén érvényes. Amennyiben nem kaptál visszaigazolást, nem ment át rendszeren a foglalás, vagy nem fejezted be végig, újra be kell foglalnod.
A lefoglalt időpontot megelőző 72 órán belül a bérleti díj 50%-a, 24 órán belül történtő lemondás/módosítás esetén a bérleti díj 100%-a fizetendő.
A karácsonyi dekoros termekre mások a lemondási szabályok, kérjük olvassátok el foglalás előtt!
Három óránál hosszabb foglalás 1 héten belüli lemondásakor a bérleti díj 50%-a, 72 órán belül a bérleti díj 100%-a fizetendő.
Amennyiben nem lett módosítva/lemondva, és elmarad a bérlés, a teljes összeg számlázásra kerül.
Lemondást csak írásban fogadunk el, emailben vagy üzenetben facebook oldalunkon.
Stúdiónk fenntartja a foglalás változtatásának a jogát, amelyet minden esetben előzetesen egyeztetünk, és plusz térrel vagy plusz idővel kompenzálunk. Stúdiónk fenntartja magának a jogot, hogy töröl minden stúdió foglalást előre nem látható vis-major esetén, ide értve az áram és vízszolgáltatás szünetelését. Mechanikai meghibásodás vagy sztrájk esetén stúdiónk mentes minden felelősség alól. Vis major esetén segítünk alternatív megoldást találni, igyekszünk az elmaradt bérlést kompenzálni.
Stúdiónkban asszisztens kollégának vár, adja át a teret bérlésre. Amennyiben a bérléssel kapcsolatban kérdésed lenne őt tudjátok kérdezni. Ők segítenek a stúdiólámpák kiadásában, kioldókat átadják. Mivel nem technikai stúdió vagyunk, a kollégáink nem fotós asszisztensek, szakmai segítséget nem tudnak adni, ha erre lenne szükségetek, vegyétek igénybe fénytechnikai asszisztencia szolgáltatásunkat.
A bérlés csak a megadott létszámmal (minden terünk 8+2 fő létszámmal foglalható), illetve felhasználással érvényes, amennyiben magasabb létszámmal érkeztek, fotózás mellett forgattok is, a bérlés díja automatikusan a weboldalon megadott árakon kerül kiszámlázásra.
Amennyiben stúdiónkban forgatni szeretnétek, kérünk, minden esetben vegyétek fel velünk a kapcsolatot. Tereink nem hangszigeteltek ezért minden ilyen jellegű foglalás előtt gyertek el helyszínbejárásra és győződjetek meg róla, hogy stúdiónk a ti terveiteknek megfelelőek-e. A recepción csak akkor tudjuk garantálni a teljes csendet, ha az egész stúdiót bérlitek.
Amennyiben nem jeleztétek, de használtátok a Sunday papírhátterét, úgy azt szintén jogosultak vagyunk kiszámlázni.
A foglalás az általatok megjelölt térre vonatkozik. Kérünk tartsátok tiszteletben, hogy azokat a termeket ne használjátok, amelyet nem foglaltatok be. Amennyiben szeretnétek másik épp akkor szabad teremben is fotózni, jelezzétek a jelen levő kollégának, ellenőrizzük a naptárat és úgy módosítjuk az árat nektek.
A stúdió az első bérles előtt 10 perccel nyit. A bérlési időtök egész órára vonatkozik. Igyekszünk a teret pontosan átadni, illetve arra kérünk, hogy a fotózást ne egészkor hagyjátok abba, mivel a teret kell egészkor elhagynotok. Amennyiben van utánatok bérlés kollégánk a bérlés előtt 5-10 perccel a bérlésetek vége előtt bekopog, hogy készüljetek a váltásra. Amennyiben nincsenek utánatok, egészkor jelezzük majd. Amennyiben nincsenek utánatok és szeretnétek hosszabbítani, ezt ott akkor is kérhetitek.
A nálunk hagyott tárgyakért felelősséget nem vállalunk. Minden, amit találunk eltesszük, 2 hónapig őrizzük, utána egy adományboltnak adjuk.
Biztonságotokról a recepción kamera gondoskodik.
A teret kérünk ugyanúgy adjátok át, ahogyan átvettétek, az apróbb tárgyak visszarendezésében kollégáink is segítenek.
Amennyiben a stúdió berendezésében bármilyen kárt okoztok, annak megtérítése a bérlőt terheli. Az okozott kárt jogosultak vagyunk utólag is kiszámlázni.
Stúdióink nagyobb design váltásai a szezonális dekorváltásoknál történik, amiről a visszaigazoló emailekben található linkben, illetve a karácsonyi építésről és bontásról a weboldalon egy menüpontban olvashattok. Vannak kisebb változások, amelyek a szezonális váltások között történnek, ezek azonban sosem változtatják a terem stílusát.
A nálunk hagyott tárgyakért felelősséget nem tudunk vállalni. Ha bármit találunk, azt elrakjuk és 2 hónapig őrizzük, ezt követően leadjuk egy adomány boltban.
Öltözésre és készülődésre a tereket tudjátok használni a foglalási időn belül, valamint a recepción található egy külön öltözőfülke.
Sminkeléssel kapcsolatos információkat részletesen a smink menüpontban találjátok.
Stúdiónk kutya és kisállat barát, de van néhány kérésünk ha kutyussal érkeztek hozzánk. . Kérjük, hogy csak szobatiszta és nem agresszív állatokat hozzatok, hiszen gyakran több kutya és kisgyerek is lehet a stúdióban, figyeljünk egymásra. Kutyás fotózás esetén a bérlési idő 50 perc, hogy a következő bérlő előtt legyen időnk szellőztetni és porszívózni. Ha 5 kg fölötti vagy kettőnél több kutyussal jöttök a térbe (a teljes foglalási idő alatt, vagyis akár ha a kutyák a modellek és váltják egymást vagy egymás után jönnek a kutyás családok), akkor plusz egy órát kell bérelni a teret, hogy ki tudjunk porszívózni és szellőztetni.